Oznaczenie sprawy: 03/2022
Zapytanie ofertowe
Nazwa zamówienia:
Dostawa akcesoriów do szkół
- I. ZAMAWIAJĄCY
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Proszowicach
Adres szkoły: 32-100 Proszowice ul. Kościuszki 15
e-mail: biuro@kncelaria-zp.eu
tel.: 660283536
- II. INFORMACJE PODSTAWOWE
- Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest na stronie internetowej Zamawiającego.
- Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego. Zapytanie ofertowe realizowane jest zgodnie z zasadami konkurencyjności z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
- III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do szkół zgodnie z załącznikiem.
- Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
- Zamawiający na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez zamawiającego wymagania, żąda przedstawienia dokumentacji / specyfikacji technicznej udostępnionej przez producenta oferowanego urządzenia (wydruki ze strony producenta, karty katalogowe, oświadczenie producenta) potwierdzającej spełnienie wymagań zamawiającego. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu.
- Zamówienie udzielane jest w ramach projektu partnerskiego pod nazwą „Laboratorium przyszłości”.
- Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30200000-1: Urządzenia komputerowe
- Zamawiający wymaga, aby oferowane i dostarczane urządzenie pochodziło z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na terenie Unii Europejskiej.
- Zamawiający wymaga, aby ofertowane urządzenie było fabrycznie nowe, kompletne, aktualnie produkowane, posiadało wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagało żadnych dodatkowych nakładów i była gotowa do pracy.
- Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 24 miesiące. Jeżeli w opz podana jest inna minimalna, to taka jak w OPZ.
W okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego niezbędnych usług serwisowych oraz wsparcia technicznego. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do:
- wykonania nieodpłatnie przeglądów technicznych, konserwacji zgodnych z planem serwisowym zalecanym przez producenta,
- terminowego wykonywania wszelkich ewentualnych napraw,
- udzielania pracownikom Zamawiającego koniecznej pomocy w zakresie informacji z zakresu obsługi urządzenia.
Niezależnie od treści złożonej oferty w zakresie warunków udzielanej rękojmi, które stosuje się wprost do umowy w przedmiotowym zamówieniu, Wykonawca w ramach rękojmi zobowiązany będzie także:
- przystąpić do usunięcia wady/usterki w terminie 48 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia w dni robocze.
- dokonać bezpłatnej naprawy usterki, wady zgłoszonej przez Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Wybór Wykonawcy dokonany zostanie na podstawie złożonych ofert cenowych.
- Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która spełnia wymagania określone przez Zamawiającego oraz przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny .
- IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
- V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, tj.:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) posiadają niezbędne zasoby, wiedzę i doświadczenie, umożliwiające realizację zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
- Potwierdzeniem spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie złożenie stosownych oświadczeń:
1) w przypadku ust. 1 pkt 1 – oświadczenie o braku powiązać z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytanie ofertowego
2) w przypadku ust. 1 pkt 2 – oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym.
- VI. INFORMACJA NA TEMAT ZAKAZU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH LUB KAPITAŁOWYCH:
1) W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, a osoby wykonujące w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty, chyba że udział tego podmiotu w postępowaniu nie zakłóci konkurencji.
2) Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu u Wykonawcy jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji Wykonawcy,
c) pełnieniu u Wykonawcy funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z Wykonawcą.
PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA, OKREŚLONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU:
- Z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może wykluczyć wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270- 277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu, składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
8) który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy: a) będącego osobą fizyczną skazanego prawomocnie za przestępstwo przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu karnego lub za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, o którym mowa w rozdziale XXVIII Kodeksu karnego, lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego, b) będącego osobą fizyczną prawomocnie ukaranego za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny, c) wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska, prawa pracy lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną;
9) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo lub ukarano za wykroczenie, o którym mowa w pkt 8 lit. a lub b;
10) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
11) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
12) jeżeli występuje konflikt interesów w rozumieniu ust. 3.5 Regulaminu, którego nie można skutecznie wyeliminować w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy;
13) który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;
14) który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych podmiotowych środków dowodowych;
15) który bezprawnie wpływał lub próbował wpływać na czynności zamawiającego lub próbował pozyskać lub pozyskał informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
16) który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
17) Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
- VII. ODRZUCENIE OFERTY
- Odrzuceniu podlegają oferty:
- których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym.
- złożone oferty poprzez wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi zaproponować tylko jedną cenę za przedmiot zamówienia.
- Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do występowania w imieniu Wykonawcy lubjako elektroniczne odwzorowanie (skan) dokumentu posiadającego postać papierową i podpisanego własnoręcznie przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
- Oferta należy powinna być sporządzona w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby dokumenty sporządzone w języku obcym, innym niż angielski, złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Oferta powinna zostać sporządzona wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie o braku powiązać z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytanie ofertowego,
2) dokumentacji / specyfikacji technicznej udostępnionej przez producenta oferowanego urządzenia, o której mowa w rozdziale III ust. 4,
3) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy:
- gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
- w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców
- Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – oświadczenia, o których mowa ust. 5 pkt 1) powyżej, powinien złożyć każdy z Wykonawców. Powyższe dotyczy również Wykonawców będących osobami fizycznymi tj. przedsiębiorców podlegających wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, także tych, którzy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą lub są wspólnikami spółki cywilnej.
- Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa winna być poświadczona notarialnie).
- Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania, składania oświadczeń woli oraz zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
- Oferta i oświadczenia należy złożyć w oryginale, a pozostałe dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu.
- Wszystkie zmiany w treści oferty, a w szczególności przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, itp. winne być podpisane lub parafowane przez Oferenta.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
- IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Całkowitą cenę za realizację przedmiotu zamówienia należy podać w PLN cyfrowo i słownie.
- Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o kalkulację własną, uwzględniając wszystkie elementy związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Cena oferty musi zawierać wszelkie opłaty oraz podatki według obowiązującego prawa podatkowego
- Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia
- Wszystkie ceny i kwoty powinny być podane z dokładnością do jednego grosza.
- X. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT. OTWARCIE OFERT
- Termin składania ofert upływa w dniu 28.07.2022r. o godz. 08:00
- Ofertę należy złożyć:
a) pocztą elektroniczną na adres: biuro@kancelaria-zp.eu
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty zostaną otwarte w siedzibie, w dniu 28.07.2022r., o godz.: 08:45
- XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
- XII. KRYTERIUM OCENY OFERT, SPOSÓB OCENY OFERT
- Kryterium, którym zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:
a) Cena oferty (C) - 100 %
- Zasady przyznawania punktów:
a) Cena oferty (C) - liczba punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (max 100 pkt):
C min
C = ------------------ x 100 pkt gdzie 1 pkt = 1%
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium ceny
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich ofert
C bad - cena oferty (brutto) badanej oferty
Maksymalna liczba punktów za w/w kryteria wynosi 100 punktów.
- Wszystkie wyniki zostaną przez zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
- XIII. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- 1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie Zamawiającego.
- 2. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający zawiadomi
o miejscu i terminie zawarcia umowy. - 3. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany przekazać informacje niezbędne do przygotowania umowy, zgodnie ze wzorem umowy.
- XIV. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY
- Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego został zawarte w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.
- Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
- Sposób rozliczeń, wysokość kar umownych, możliwości i warunki zmiany umowy zostały zawarte w w/w wzorze umowy.
- XV. OSOBY UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest Justyna Starek tel. 660283536, e-mail: biuro@kancelaria-zp.eu w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00.
- XVI. INFORMACJE POZOSTAŁE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty oraz umieści odpowiednią informację na stronie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania ofertowego, tj. niespełniających wymagań formalnych lub merytorycznych. W przypadku zaistnienia powyższej okoliczności, wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
- Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów załączonych do oferty lub do uzupełnienia oferty.
- Przedstawienie w ofercie informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia skutkować będzie wykluczeniem danego Wykonawcę z udziału w niniejszym postępowaniu.
- XVII. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie w.w zamówienia publicznego.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy
- Załącznik nr 3 – Wzór Umowy
- Załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia (opz)