#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Szkoła w roku szkolnym 2025/2026 realizuje
Małopolski program wspierania uczniów (MPWU)
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 Priorytet 6: Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego CP4(f), Działanie 6.12: Edukacja - projekty Województwa Małopolskiego, Typ projektu A, Komponent 2: Przygotowanie rozwiązań programowych oraz narzędzi diagnostycznych dotyczących uczniów zdolnych z syndromem nieadekwatnych osiągnięć, a także wsparcie w tym zakresie kadry szkół podstawowych i uczniów tych szkół oraz ich rodziców
Adresaci:
Projekt kierowany jest do uczniów szkół podstawowych Małopolski, którzy mimo wysokiego potencjału nie uzyskują wyników na miarę swoich możliwości
Cel projektu:
zapewnienie wsparcia uczniom zdolnym szkół podstawowych Małopolski, adekwatnie do poziomu ich predyspozycji możliwości.
Okres realizacji: lata 2024- 2026
(2024/2025 w SP nr 2 i 2025/2026 w SP nr 1)
Realizator: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli wraz z partnerami projektu
Partnerzy 47 organów prowadzących szkoły podstawowe z całej Małopolski, wyłonionych w postępowaniu konkursowym
Przystępując do projektu Partnerzy podpisali umowy z Województwem Małopolskim i zobowiązali się do realizacji projektu we wskazanych przez siebie szkołach, według przyjętych założeń merytorycznych i organizacyjnych
Realizatorzy: Szkoły zgłoszone przez Partnerów 90 szkół podstawowych: 47 w roku szkolnym 2024/2025 43 w roku szkolnym 2025/2026
Zadania realizowane w szkołach
✓Przeprowadzenie diagnozy uczniów Diagnoza służy rozpoznaniu zasobów ucznia (uzdolnienia kierunkowe i aspekty osobowościowe) oraz analizie uwarunkowań środowiskowych (środowisko rodzinne, szkolne, rówieśnicze), wpływających na poziom osiągnięć dziecka.
3 etapy diagnozy
wsparcie psychologiczne dla uczniów i rodziców
zajęcia dla zdolnych dzieci

















